De lente staat voor de deur. Tijd voor vernieuwing!! Advido heeft niet alleen een nieuwe huisstijl, maar ook een nieuwe frisse website!
Het nieuwe logo
Over het logo is goed nagedacht. Ons motto is al heel lang: "hou het zo eenvoudig mogelijk". Dit willen we laten terugkomen in het logo. Als je naar het logo kijkt, is het niet mogelijk om niet naar de oranje punt op de i te kijken. "De puntjes op de i" is wat we ook voor onze klanten willen realiseren. Digital signage, een huisstijl of website waar je niet omheen kunt.
Oranje
De nieuwe huisstijl is gebaseerd op de kleuren wit en oranje. Er is voor wit is gekozen omdat het een opvallende kleur is. Wit is eigenlijk de optelsom van alle kleuren samen. We gebruiken vanaf nu de oranje kleur als accent. In het logo is dit de punt op de i en door de website heen zijn ook diverse accenten aangebracht in de oranje kleur. De kleur oranje is de kleur van creativiteit, enthousiasme, geluk, hoop, succes, concentratie en aandacht. Deze begrippen zijn ons op het lijf geschreven en zijn van toepassing op al onze projecten.
De website
Met een nieuwe huisstijl was het moment daar voor een totaal nieuwe website. Die moet uitstralen wat ons motto is: "Hou het zo eenvoudig mogelijk". Er is voor de nieuwe website gekozen voor blogs. Daar worden de laatste projecten en nieuwtjes gedeeld, zodat goed te volgen is waar Advido automatisering zoals mee bezig is. We maken daarbij ook gebruik van foto's en filmpjes, want beelden zeggen immers zoveel meer dan alleen woorden.